Σελίδες

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

ΚΟΥΑΚΕΡ... ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ Η ΠΑΧΟΥΛΟΚΟΜΨΕΣ!?

Εδώ και δυο μέρες έχω ξεκινήσει να τρώω κουάκερ για πρωινό.. φυσικά και δεν τρώγεται!
Επειδή διάβασα πολλά γι' αυτό,  θέλω να το εντάξω στην διατροφή μου και έτσι βάζω δυο κουταλιές κουάκερ στο μπολ με τα δημητριακά μου(ολικής άλεσης πάντα με γάλα χαμηλών λιπαρών..).
Διάβασα λοιπόν ότι οι ευεργετικές ιδιότητες του κουάκερ είναι πολλές και σημαντικές. Δίνει ενέργεια στον οργανισμό, είναι ιδανικό για όσους προσέχουν τη διατροφή τους, ελέγχει την χοληστερόλη, συνιστάται στους καρδιοπαθείς και διατηρεί το δέρμα νεανικό χάρη στη βιταμίνη Ε που περιέχει.
Τώρα θα μου πείτε, εσύ ότι διαβάζεις στο internet το πιστεύεις και το κάνεις κιόλας;  Ναι! Και τι να κάνω!!!? Προσπαθώ με ότι μπορώ να κάνω, να χάσω κιλά! Σε διατροφολόγο δεν πάω, σε ψυχολόγο δεν πάω, τι μου μένει;
Εντάξει! Δεν δοκιμάζω και τα πολύ extreme πράγματα!Ξέρω οτι δεν θα πετύχουν γιατί θα χάσω 6 κιλά και μετά θα βάλω 10! Αυτή την φορά τρώμε απ' όλα, αλλά το κυρίως γεύμα είναι οι σαλάτες, τα φρούτα και τα δημητριακά! Φυσικά χωρίς άσκηση δεν κάνουμε τίποτα, γι αυτό και το χω ρίξει στο περπάτημα κάθε μέρα! Αλλά τώρα που το θυμήθηκα εγω σας έλεγα για το κουάκερ! Για να κλείσω απλά σας λέω οτι ειναι χάλια! Αλλα το μόνο σίγουρο ειναι οτι ειναι οτι πιο υγιεινό υπάρχει! Αμα δεν σας αρέσει καλύτερα να το σταματήσετε γιατι το πιθανότερο ειναι αύριο μεθαύριο να πέσετε πάλι στα κρουασάν σοκολάτας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου